ALGEMENE INFO - KORTING - VERZENDING

Bestellingen dienen ALTIJD online ingevoerd te worden.

Minimum order bedrag = € 35 (incl. btw en kosten)

Vaste regelmatige klanten genieten van 7,50% korting ter compensatie (verzend) kosten.

Deze KS-korting code staat op de pakbon van uw bestelling en is 6 maanden geldig.

De verzendkosten worden ALTIJD berekendmaar vervallen t.o.v. de korting.

Voorbeelden voor verzending binnen Nederland:

  • u bestelt voor € 30,00 : dit komt neer op € 5,74 kosten met de KS-korting code
  • u bestelt voor € 40,00 : dit komt neer op € 4,99 kosten met de KS-korting code
  • u bestelt voor € 60,00 : dit komt neer op € 3,49 kosten met de KS-korting code
  • u bestelt voor € 80,00 : dit komt neer op € 1,99 kosten met de KS-korting code
  • u bestelt voor € 107 : dit komt neer op GRATIS VERZENDING (binnen NL)
  • Voor België is het gratis verzending bedrag € 134 "met de KS-korting code"

Standaard- en consumenten kortingen:

  • Op bestellingen vanaf € 50,- geven we 5% korting - check kortingcode 
  • Op bestellingen vanaf € 125,- geven we 7,50% korting - kortingcode: plus125
  • Op bestellingen vanaf € 250,- geven we 10% korting - kortingcode: plus250
  • Op bestellingen vanaf € 500,- geven we 12,50% korting - Kortingcode: plus500
  • Op bestellingen vanaf € 1.000,- geven we 15% korting - Kortingcode: plus1000
  • Op iedere herbestelling binnen 6 maanden geven we 7,50% compensatie korting (zie pakbon)
  • VIP Card: 10% tot 12,50 % korting - verkrijgbaar op aanvraag
  • VIP Card Deluxe: 1 jaar lang gratis verzending bij orders vanaf € 35.

Zakelijke kortingen:

  • Business Card: Zakelijke Voordelen, gratis verzending en tot 20 % Korting
  • Gold Card: 20% korting + gratis verzending vanaf € 35.

 

  • Kortingcodes zijn NIET combineerbaar.
  • De korting code zelf invullen a.u.b. (druk daarna op de "Toepassen")

 

1. Verwerking-, Verpak- & Verzendkosten

Alle pakketten worden verzonden via PostNL (MyParcel)

BELANGRIJK: Brievenbuspost is niet mogelijk.

Voor ontvangst van een pakket dient altijd getekend te worden. Het is niet mogelijk om een pakket onbeheerd achter te laten. Men kan er wel voor kiezen te laten leveren bij de buren of in een pakket shop.

De dag van verzending ontvangt men een e-mail met verzend informatie en track & trace link.

Nederland:    

STANDAARD: €  7,99 (incl. 21% BTW) = € 6,60 excl. BTW

SPOED € 14,00 (incl. 21% BTW) = € 11,57 excl. BTW

AFSPRAAK: €  15,00 (incl. 21% BTW) = € 12,40 excl. BTW

 

 

België:    

STANDAARD: €  9,95 (incl. 21% BTW) = € 8,22 excl. BTW

SPOED: € 16,00 (incl. 21% BTW) = € 13,22 excl. BTW

 

 

Prijzen voor buitenlandse orders bestaande uit 1 pakket. (21 tot 30 kg)

Voor pakketten tot 20 kg hebben we goedkopere tarieven. (zichtbaar tijdens bestellen)

LAND KEUZEincl. BTWexcl. BTW€     BTW 
Bulgarije €    37,50 €    31,25 €       6,25
Cyprus€    95,00€    79,83€       15,17
Denemarken€    19,50 €    15,60 €       3,90
Duitsland€    12,50 €    10,50 €       2,00
Duitsland SPOED €    20,00 €    16.81 €       3,19
Estland€    19,50€    16,25 €       3,25
Finland€    35,00€    28,23€       6,77
Frankrijk €    25,00 €    20,83€       5,17
Griekenland €    45,00€    36,29 €       8,71
Hongarije€    24,50€    19,29 €       5,21
Ierland€    25,00€    20,33 €       4,67
Itali뀠   24,50€    20,08€       4,42
Kroati뀠   39,00€    31,20€       7,80
Letland€    24,50€    20,25€       4,25
Litouwen€    27,50€    22,73€       4,77
Luxemburg€    15,00€    12,82€       2,18
Malta€    95,00€    80,50€       14,50
Oostenrijk€    18,00€    15,00€       3,00
Polen€    20,00€    16,26€       3,74
Portugal€    24,50€    19,92€       4,58
Roemeni뀠   25,00€    21,01€       3,99
Sloveni뀠   24,50€    20,08€       4,42
Slowakije€    24,50€    20,42€       4,08
Spanje€    24,50€    20,25€       4,25
Tsjechi뀠   24,50€    20,25€       4,25
Zweden€    24,50€    19,60€       4,90
    
    

 

Voor onderstaande landen worden extra document- en douanekosten berekend:

Groot Brittanië (Verenigd Koninkrijk):

Verzend-, verpak & administratiekosten

  • Tot 1 kg: € 16,00 (0% BTW)
  • Per extra kg komt er € 1,00 extra bij (0% BTW)
  • Deze prijs geldt voor bestellingen bestaande uit één pakket. (maximum 20 kg)
  • VoorbeeldEen pakket van 10 kg = € 26,00

 

Andorra - Canarische eilanden - IJsland - Noorwegen - Oekraïne - Turkije - Zwitserland:

Verzend-, verpak & administratiekosten

  • Tot 1 kg: € 22,50 (0% BTW)
  • Per extra kg komt er € 2,00 extra bij (0% BTW)
  • Deze prijs geldt voor bestellingen bestaande uit één pakket. (maximum 20 kg)
  • Voorbeeld: Een pakket van 10 kg = € 42,50

 

Aruba - Curaçao - Suriname - Rusland - VS:

Verzend-, verpak & administratiekosten

  • Tot 1 kg: € 29,50 (0% BTW)
  • Per extra kg komt er € 6,00 extra bij (0% BTW)
  • Deze prijs geldt voor bestellingen bestaande uit één pakket. (maximum 20 kg)
  • Voorbeeld: Een pakket van 10 kg = € 87,50

2. Levertijd

STANDAARD verzenddatum: 3 tot 6 werkdagen na ontvangst van betaling of na bestelling via Klarna, indien op voorraad.

SPOED verzenddatum: 1 tot 3 werkdagen na ontvangst betaling of na bestelling via Klarna, indien op voorraad.

Indien één of meerdere bestelde producten niet op voorraad zijn, dan wordt de besteller hiervan telefonisch of via mail op de hoogte gebracht alvorens er tot verzending wordt overgegaan.

 

3. Betaling           

  •  Vooruitbetaling via factuur: binnen 8 dagen na bestelling, door overboeking op bankrekening. 

            ABN AMRO: NL35ABNA0444605541 - BIC: ABNANL2A (t.n.v. SoapQueen)

  • Betalen met Florijn: Vooruitbetaling via factuur binnen 8 dagen na bestelling
  • Kies als betaalwijze "vooraf overmaken" en plaats bij opmerkingen: "Florijn"

             www.betalenmetflorijn.nl - Bedrijf: SoapQueenFLO   

  • Bij betaling graag factuur nummer vermelden a.u.b.

Consumenten tip: Door te betalen met Florijn heeft men altijd 5% extra korting.

  • Vooruitbetaling via internet bankieren met het IDEAL, Revolut, Bancontact, PayPal, Creditcard, SOFORT Banking, KBC/CBC, Belfius, Apple pay.
  • Achteraf betalen* (voor consumenten): betaling binnen 14 dagen na levering via Klarna
  • * Niet alle landen ondersteunen klarna.
  • Achteraf betalen binnen 60 dagen in 3 termijnen (Consumenten & Zakelijk): In3
  • Achteraf betalen binnen 30 dagen (Zakelijk)UITSLUITEND MET Credit Account
  • NIET Nederlandse BTW plichtige bedrijven krijgen bij opgeven van het BTW nummer een 0% BTW factuur*

*Meer informatie Intracommunautaire (0% BTW) levering.     

 

4. Annulering

Zakelijke bestellers - LET OP!!   Zoals in onze algemene voorwaarden omschreven, worden er bij annulering van een bestelling, 25% van het factuurbedrag met een minimum van 7,50 euro annuleringskosten in rekening gebracht.

Indien een order binnen 30 dagen nog niet is betaald of afgehaald, wordt deze automatisch geannuleerd. De annuleringkosten blijven ook dan van toepassing.

Bij annulering en terugbetaling van betaalde orders via online betaaldiensten kunnen kosten ingehouden worden. Indien men het bedrag laat omzetten in een bestel tegoed vervallen deze kosten.

 

5.  Afwezigheid bij aflevering

Al onze leveringen worden verzorgd door Post.nl via MyParcel. Op de dag van verzending ontvangt u een e-mail met track & trace link, zodat u het pakket kunt volgen. Voor Nederland wordt hier ook reeds aangegeven in welk dagdeel u het pakket onder normale omstandigheden (geen 100% garantie) zult ontvangen. Er wordt geleverd vanaf maandag t/m zaterdag, tussen 09.00 en 20.00 uur. 

Het is niet mogelijk om zelf specifieke tijden aan te geven.

Bij afwezigheid wordt er een "niet thuis bericht" achtergelaten door de chauffeur. U kan dan telefonisch of online een afspraak maken voor een nieuwe levering of het pakket zelf gaan ophalen. Het pakket wordt na een tweede mislukte afleverpoging gedurende 1 week in bewaring genomen op het dichtst bij zijnde afhaalpunt.

Als er binnen 8 dagen geen actie wordt ondernomen, gaat het pakket weer retour naar SoapQueen. Wenst u in dat geval dat SoapQueen het pakket een tweede keer verstuurt, dan worden er opnieuw administratie- en verzendkosten in rekening gebracht.

Indien opgegeven bij uw bestelling (in het opmerkingsveld bij stap 2 van 4), kan het pakket ook afgegeven worden bij de buren naar uw keuze.  Gelieve slechts één adres op te geven aub.

LET OP! Afhankelijk van de omstandigheden kan de chauffeur soms op eigen initiatief bij de buren leveren.

Indien u dit niet wilt, kunt u dit aangeven bij opmerkingen in de bestelmodule (stap 2 van 4)

Het is niet mmogelijk om een pakket onbeheerd achter te laten. Er dient ALTIJD getekend te worden voor ontvangt i.v.m. de verzekering.

6. Breuk en fouten

LET OP bij ontvangst: Indien de verpakking geopend is of beschadigingen  vertoont, kunt u bij het aftekenen voor de in ontvangst name hier een melding van maken. Indien u dit nalaat, kunnen wij bij constatering van beschadigde of ontbrekende goederen na levering de goederen niet meer retour nemen of nasturen. Tevens wordt het aangeraden om bij de in ontvangst name van het product naast uw handtekening het woord `SCHADE` te vermelden.

In geval van foute levering, breuk of uitwendige schade aan het pakket vragen we om hiervan foto`s te maken en naar ons toe te mailen samen met een kopie of scan van de pakbon. Aan de hand daarvan kan SoapQueen de nodige aktie ondernemen.

Zonder kopie of scan van de originele pakbon kunnen we niet overgaan tot vergoeding
Melding van schade dient te gebeuren binnen 8 dagen na levering.

 

7. Verzekering

Alle bestellingen zijn automatisch standaard verzekerd tot 500 euro per pakket.

 

8. Afhaalbestellingen

Sinds 01-03-2018 is het niet meer mogelijk om afhaalorders te plaatsen.

 

9. Backorders of na leveringen 

Als een product op het moment van verzending niet voorradig is, kan dit product in backorder worden geplaatst. Met andere woorden: een backorder is een gratis nalevering. 

  • Mogelijk bij orders vanaf 125,- 
  • Bij kleinere orders of op verzoek ontavangt men het aankoop bedrag terug.

 

10. Retourneren

Voldoet één of meerdere van de bestelde artikelen niet aan uw verwachtingen, dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen gebruik maken van het recht deze te retourneren. Voorwaarden zijn wel dat de artikelen ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terug gestuurd worden voorzien van factuur of pakbon. 

Let op: Niet alle artkelen kunnen retour gestuurd worden.

>>>MEER INFO RETOURNEREN

 

11. Algemene voorwaarden wedstrijden & gewonnen prijzen.

SoapQueen organiseert regelmatig wedstrijden en Facebook win actie's. Onderstaande algemene voorwaarden zijn van toepassing op al onze wedstrijden en win actie's, tenzij anders aangegven.

  1. Eén deelnemer kan twee prijzen winnen. De gewonnen prijzen zijn geldig tot de aangegeven datum volgens de aangegeven voorwaarden.
  2. Over de uitslag en de gewonnen prijzen kan niet worden gediscussieerd of gecorrespondeerd.
  3. SoapQueen heeft het recht om deelnemers die zich niet aan de regels houden te diskwalificeren. De prijs gaat in dat geval naar de volgende met de meeste punten.
  4. SoapQueen is ten allen tijde gerechtigd een wedstrijd en/of deze voorwaarden eenzijdig te wijzigen dan wel deze wedstrijd te staken of prijzen in te trekken zonder dat SoapQueen daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van schade gehouden is.
  5. Prijzen kunnen niet omgezet worden in geld.
  6. Per wedstrijd kunnen er specifieke voorwaarden van toepassing zijn. Deze worden extra vermeld.
  7. Indien meerdere orders op één dag geplaatst worden, geldt het ordernummer van de eerste order.
  8. Bij misbruik is SoapQueen gerechtigd om de gemaakte administartie kosten door te berekenen aan de klant, met een ninimum van € 2,50.

Twitter

Sorteer op

Nieuwsflash

Blijf op de hoogte van:
Nieuwe & GRATIS producten
Tijdelijke aanbiedingen
Kortingen & Acties
Aanmelden

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2007 - 2024 De Online Zeepwinkel | sitemap | rss